Onze Gasterij draait op volle toeren. Dit betekent dat we regelmatig mensen teleur moeten stellen die spontaan komen aangefietst. Wij zijn toch genoodzaakt om met reserveringen te werken, omdat anders bijna iedereen tegelijk komt. Dat betekent dan dat we bijvoorbeeld 80 lunches in 20 minuten moeten maken en dat gaat ten koste van de service en kwaliteit en dat willen we niet. We adviseren u daarom om tijdig te reserveren wanneer u hier van een heerlijke lunch en het uitzicht wilt komen genieten.

Kersen

De kersentijd is begonnen! We hebben de eerste kersen geplukt van het ras ‘Burlat’ en de ook voorlopers van de

Lees verder »

Restaurant

In ons restaurant zijn de aspergegerechten nog te bestellen tot 22 juni. Hierna gaan we over op een nieuwe menukaart.

Lees verder »

Asperges

We zijn inmiddels gestopt met het steken van de vroege rassen. Deze hebben al zoveel stengels gegeven, dat we ze

Lees verder »

Vind je dit bericht leuk?

Deel het dan met al je vrienden en bekenden!

Facebook
Twitter
LinkedIn
Email
WhatsApp

Hier vindt u ons